diumenge, 4 de març del 2012

Ús presento l'aula on faig pràctiques!

Fa unes setmanes que vaig començar pràctiques a l'escola Borja Moll de Ciutadella.
La veritat és que tenia moltes ganes de presentar-vos la meva aula i explicar-vos el cúmul infinit de sensacions que he tingut el plaer de sentir però, el cansanci i la falta de temps m'ha impedit fer-ho fins a dia d'avui!

Primerament, m'agradaria ensenyar-vos la meva aula per tal que us fagueu una idea de com és i entengueu millor les meves explicacions i sensacions.

Així, que aquí la teniu!!!

Aquests és la prestatgeria on guardem les pertinences de cada infant i el canviador on canviem el bolquer als infants i els deixem ben nets!!! 


Aquest és l'espai on mirem contes, on cantem cançons amb na Marilena, on els infants fan la panera dels tresors, ...


Aquí ens seim cada dia, i els infants degusten el ménú  que les cuineres de l'escola fan: mil i un purés, hamburqueses de peix arrabossades, patates i verdures bullides....mmm!!!! 






Aquest són alguns dels jocs que tenim a l'aula. Ara estan ben arraconats però als infants els agrada treure'ls, repartir-los per tota l'aula i experimentar, tastar, colpejar, construir, aprendre, ...









Aquest és el pati on els infants surten els matíns en què el sol brilla, on poden anar d'un lloc a l'altre, embrutar-se, sentir com el vent acaricia la seva pell, trobar alguns infants majors, ...


Bé, ara que ja coneixeu l'espai on vaig dia a dia a poc a poc ús anire explicant les vivències que aquí experimento!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada